Čtvrtek
21. listopadu 2019
8:00 - 9:00
Naše hostesky vás budou vítat už od 8:00. Přivstaňte si a vychutnejte si svou ranní kávu.
Naše hostesky vás budou vítat už od 8:00. Přivstaňte si a vychutnejte si svou ranní kávu.
9:00 - 9:05
9:05 - 9:35

MICHAL popíše, jak postupoval při spojování dvou velkých značek - Vodafonu a UPC. Dozvíte se, jak vytvořit novou firemní identitu krok za krokem a jak ji vnést i do života zaměstnanců.
9:35 - 10:05

Jedním z hlavních cílů interní komunikace v ČEZU je dosáhnout toho, aby byli zaměstnanci na svou firmu hrdí. ČEZ proto zapojuje zaměstnance do CSR a konání dobra. ČEZ patří dlouhodobě mezi nejštědřejší dárce a jeho zaměstnanci dokonce sami vyhledávají příležitosti, jak pomáhat druhým. Ikonická byla spontánní sbírka na postižené jadernou havárií Fukušima.
10:05 - 10:30

„Tohle není moje práce!“ Tak tuto větu v Mall Group neuslyšíte. Interní komunikace v této společnosti směřuje k tomu, aby se každý zapojil do předvánočních příprav a pomáhal kolegům na výdejnách. A to i lidé z kanceláří - včetně nejvyššího vedení. Jak to udělat, aby vše fungovalo a aby si to lidé užili? MICHAELA PALATÁ vám prozradí svůj recept.
10:30 - 10:50
10:50 - 11:20

Interní komunikace by měla odpovídat tomu, jak spolu lidé komunikují v reálném světě. Paradoxně dnes komunikují převážně digitálně. Letiště v Praze v současnosti připravuje projekt online interní komunikace. Zapojeni budou nejen zaměstnanci u monitorů, ale i zaměstnanci v terénu, kteří se mohou těšit na chytré telefony.
11:20 - 12:05


ELIŠKA a LADISLAV vám poví, jak se jim podařilo uvést do života IKEA talent approach a tím inspirovat zaměstnance k tomu, aby v IKEA zůstali a dále se v ní rozvíjeli. Budou hovořit o týdnu talentů, který je oslavou jedinečnosti každého zaměstnance a jeho talentu.
12:05 - 13:00
13:00 - 13:35

ŠKODA AUTO ve svých závodech zavádí řadu inovativních nástrojů interní komunikace. Některým periodikům naopak již pomalu odzvonilo. V automobilce se pravidelně měří a vyhodnocuje efektivita téměř dvou desítek komunikačních kanálů. Jak říká Tomáš Novotný, co neměříte, to neřídíte.
13:35 - 14:10

Moderní interní komunikace nesmí vypadat jako tátův excel. Musí být rychlá, svižná a sexy. Nahlédněte do světa startupů a inspirujte se. Přijdete na to, že i v korporátech se dají dělat zajímavé věci.
14:10 - 14:35

DUŠAN BENŽA vnímá interní komunikaci jako nutné zlo. Racionální a střízlivý přístup se mu v praxi paradoxně osvědčil. Méně je někdy více. A v interní komunikaci to platí dvojnásob.
14:35 - 15:00
15:00 - 15:35

15.35 - 15:55

MICHEL FLEISCHMANN denně komunikuje s vysoce postavenými osobnostmi a celebritami. Jeho postřehy mohou být přínosné i pro komunikaci směrem k našim zaměstnancům. Protože pro nás jsou právě oni VIP.
15:55 - 16:30

Magdaléna se začala zabývat interní komunikací před 16 lety. V té době neexistovaly žádné kurzy nebo knihy, které by radily, jak ji správně dělat. Postupovala tedy intuitivně, šla do toho srdcem a na plné pecky. Během let se jí podařilo mnohokrát šlápnout vedle, i když tehdy byla přesvědčená, že svou práci dělá nejlíp, jak to jde. Magdaléna s vámi bude sdílet své osudové chyby, abyste se jich včas vyvarovali.