ZAOSTŘENO NA ZAMĚSTNANCE!

Čtvrtý ročník IN Communication Fora pro HR manažery, PR manažery a specialisty firemní komunikace přinesl účastníkům novou inspiraci a nové nástroje, jak budovat firemní identitu a firemní kulturu.    

Ve středu pozornosti byli tentokrát ti, bez nichž by byla firma jen prázdnou budovou bez duše. Zaměstnanci. Interní komunikace je totiž především o nich. A pokud ji chceme dělat dobře, musíme svým zaměstnancům co nejvíce rozumět, vnímat jejich potřeby a přání. 

 

  • Zakladatel Institutu interní komunikace TOMÁŠ POUCHA poskytl úvod do problematiky, v němž se opíral převážně o výzkumná data. Věděli jste, že 45 % českých zaměstnanců aktivně sleduje nabídky práce u konkurence? 
  • Ředitelka Ogilvy PR & Influence DITA STEJSKALOVÁ na konferenci přinesla inspiraci z mezinárodního festivalu kreativity v Cannes a představila nejoriginálnější náborové kampaně. 
  • Marketér a populární spíkr MARTIN JAROŠ hovořil o roli lídra v budování firemní identity a kultury. Vyprávěl o tom, jak ho ovlivnili lídři, pro něž on sám v průběhu let postupně pracoval. Je nutné vzít na vědomí, že osobní brand lídra spoluutváří brand společnosti a udává i směr interní komunikace. 
  • PAVLÍNA LOUŽENSKÁ, zakladatelka iniciativy #Holkyzmarketingu, upozornila na skutečnost, že v roce 2030 budou 70 % pracujících tvořit mileniálové, kterým jde spíše o smysl než o peníze. 
  • ERIN GALLEGOS, manažerka interní komunikace ve společnosti Avast Software, prozradila své postupy, jak vést firemní komunikaci v organizaci, která má své pobočky v několika světových metropolích a v několika časových pásmech. 
  • Spoluzakladatel Mise HERo a brain coach JIŘÍ BRÉDA názorně předvedl, jak se dají v interní komunikaci využít prvky gamifikace.

 

,,Všechny osobnosti skvěle prezentovaly zajímavá témata, spoustu jejich zkušeností můžu uplatnit v praxi, děkuji."

,,Konference přinesla co měla, řečníci měli velmi zajímavé přednášky."

,,Tato konference byla nejlepší ze všech InComm, na kterých jsem byla - velmi pestrá, málo teorie, hodně praxe, zpestření prezentací zahraničního hosta v AJ, prostě paráda. Příští rok by bylo super udržet laťku."

,,Jsem nadšená! Tolik inspirace, které mi jednotlivé přednášky přinesly. Odjížděla jsem domů s plnou hlavou nápadů a hlubokých myšlenek, které jsem musela hodit na papír, jinak bych snad ani neusnula. Za mě tedy pecka! Moc děkuji za skvělou organizaci, výbornou energii a kvalitní přednášející."

PŘEDNÁŠEJÍCÍ MINULÉHO ROČNÍKU

Martin Jaroš

Senior Director, Brand & Communications, Qatar telecom

TÉMA: Zaměstnanci jako ambasadoři značky a role leaderů v komunikaci

Pavlína Louženská

Zakladatelka #Holkyzmarketingu

TÉMA: Dobro je volba

Tomáš Poucha

Ředitel, Marketingový institut, Institut interní komunikace

TÉMA: Co neubrzdíš, neukecáš - na co nemáš čísla, to není

Dita Stejskalová

Ředitelka Ogilvy PR & Influence

TÉMA: Náborové komunikační kampaně

Natálie Sedláčková

Account Manager, Ogilvy PR & Influence

TÉMA: Co všechno musí zaměstnanec poslouchat

Erin Gallegos

Internal Communications Manager, Avast Software

TÉMA: Jak řeší interní komunikaci Avast?

Jiří Bréda

Spoluzakladatel a Brain kouč, Mise HERo

TÉMA: Firemní cíle, vize a strategie ve vzdělávání