MINULÝ ROČNÍK

BUĎTE SEXY NEJEN NAVENEK!

Minulý ročník byl plný neotřelých nápadů a inspirace. Řečníci se s publikem podělili o zajímavé způsoby a inovativní nástroje, které využívají pro interní komunikaci.

Stejně jako ostatní součásti firmy i interní komunikace musí jít s dobou a odpovídat tomu, jak spolu lidé komunikují mimo kancelář. Jenom tak společnost dokáže zaujmout atraktivní uchazeče zvenku, ale HLAVNĚ udržet si své cenné zaměstnance uvnitř. 

ŘEČNÍCI

Matěj Matolín

Matěj Matolín působí jako Recruitment Project Manager ve společnosti Productboard. Vystupuje také jako spíkr, trenér, mentor, blogger a TECH evangelista, který pomáhá společnostem k úspěchu prostřednictvím technologií. Během své přednášky “Jak hacknout interní komunikaci” vysvětloval, jak se dá i v korporátu dělat moderní, svižná a sexy komunikace jako ve start-upu.  

Tomáš Novotný

Tomáš Novotný řídí interní komunikaci ve společnosti ŠKODA AUTO a.s. Komunikace ho baví a živí už desítku let. Spolupracoval se společnostmi ING nebo Seznam.cz. Mohli jste ho slyšet také jako moderátora na stanicích Český rozhlas a Radio 1. Ve svém bloku se zaměřil na měření efektivity interní komunikace.

Marika Janoušková

Marika Janoušková je manažerkou interní a externí komunikace na Letišti Praha. Na této pozici působí již 11 let. V současné době připravuje velký projekt online interní komunikace. A to bylo také tématem její přednášky na ICF 2019. Interní komunikace by měla do jisté míry odpovídat komunikaci, která probíhá mimo kancelář. Dnes se jí většina odehrává digitálně. 

Pavel Merhout

Pavel Merhout působí jako Managing Director ve společnosti Tymphany Acoustic Technology Europe. V této inovativní firmě, která se zaměřuje na vývoj a výrobu špičkové audio technologie, tvoří nové výrobky 50 % – 70 % každoročního obratu.  Jeho blok byl zaměřený na roli komunikace v leadershipu. Ve firmách, jejichž úspěch závisí na inovaci, je obsah sdělení mnohem důležitější než jeho forma.

Michal Macura

Michal Macura má na starosti interní komunikaci ve společnosti Vodafone. Ve firmě působí již 9 let jako copywriter, překladatel, fotograf, kameraman… Je to kreativní tvůrce se širokým spektrem talentů. Vystudoval anglickou literaturu na Karlově univerzitě a několik let působil jako překladatel a lektor. Michal popsal, jak postupoval při spojování dvou velkých značek – Vodafonu a UPC a jak vytvořit novou firemní identitu krok za krokem.

Eliška Novotná a Ladislav Onderka

Eliška Novotná a Ladislav Onderka sdílejí vášeň pro rozvoj značky zaměstnavatele v IKEA. Eliška z pozice Talent Managera a Ladislav z pozice Recruitment Managera. Společně mají za sebou více než třicet let zkušeností z oblasti HR. Jsou si vědomi toho, že IKEA je love brand a že její úspěch stojí především na lidech, na jejich nadšení a nadání. Pověděli nám, jak se jim podařilo uvést do života IKEA talent approach a tím inspirovat zaměstnance k tomu, aby v IKEA zůstali a dále se v ní rozvíjeli. 

Lucie Ehrlichová

Lucie Ehrlichová vystudovala žurnalistiku a nová média na filozofické fakultě Univerzity Karlovy. Interní komunikaci se věnuje už 17 let. Zkušenosti získala ve společnostech Internet OnLine, Český Telecom a Telefónica O2. Od roku 2007 působí ve společnosti ČEZ. Specializuje se na budování značky zaměstnavatele a na komunikaci změn. Její přednáška nesla podtitul “Loajalita skrze konání dobra”. ČEZ totiž aktivně zapojuje zaměstnance do CSR a konání dobra. 

Michel Fleischmann

Michel Fleischmann vystudoval moderní francouzskou literaturu na pařížské Sorbonně a kariéru začínal ve francouzském státním rozhlase jako režisér. Do České republiky přesídlil po roce 1989 a založil zde první soukromou rádiovou stanici – Evropu 2. Postupně vybudoval mediální dům, jehož součástí jsou značky Evropa 2, Frekvence 1, Rádio Bonton, Dance rádio a rádio ZET. Na konferenci vyprávěl, jak  na denní bázi komunikuje s vysoce postavenými osobnostmi a celebritami.

Michaela Palatá

Michaela Palatá se věnuje interní komunikaci a rozvoji komunikačních dovedností jednotlivců i firem. Ráda mění zaběhnuté pořádky v duchu hesla: „Jediný rozdíl mezi hrobem a vyjetými kolejemi je hloubka rýhy.“  Jako koučka spolupracuje s korporátními klienty, startupy i neziskovými organizacemi. V Mall Group se každý, včetně nejvyššího vedení, zapojuje do předvánočních příprav a pomáhá kolegům na výdejnách. Michaela na ICF 2019 prozradila, jak to dělají, aby vše fungovalo a ještě si to lidé užili.

Magdaléna Chvalinová

Magdaléna Chvalinová vystudovala filologii a lingvistiku na Karlově univerzitě, poté se přesunula do Public Relations. Interní komunikaci se věnuje už 16 let. Pracovala pro velké korporace, jako jsou Český Telecom, ČSA, ČEZ nebo Philip Morris. Za interní imageovou kampaň v ČSA obdržela zlatou medaili Asociace komunikačních agentur a dále získala stříbro v evropské soutěži FEIEA za projekt interní komunikace akvizice Ahold a Spar. Na konferenci ICF 2019 provázela celým dnem jako moderátorka, na závěr se ale ujala i role spíkra. Sdílela s námi 16 chyb své 16leté kariéry, abychom se jich včas vyvarovali. 

HOdnocení minulých ročníků

"Akce byla úžasná a velice jsem se na ni těšila. Mé očekávání ještě předčila. Měla postupnou gradaci a byla zakončena emocionálním a ojedinělým vystoupením pana Fleischmanna."
Veronika Slámová
Centropol Energy
"Odnesla jsem si hned několik praktických nápadů, které lze převést do praxe."
Kateřina Miartušová
Jablotron
"Konference mi přinesla mnoho zajímavých pohledů na IK a CSR v jiných firmách. Zároveň i inspirativní tipy na zlepšení vlastní práce."
Mgr. Václava Svobodová
ROSSMANN
"Konference mi rozšířila mi obzory v možnostech interní komunikace a představila moderní přístupy."
Tereza Kalinová
Fresenius Medical Care ČR